Jeg ser ikke problemet som den "manglende" interesse i togspil - mere som den fustration over hvad man skal vælge af spil - og satse på.
Skal det være Tranz, MSTS, eller RW2??
Jeg har dem og jeg spiller dem alle men jeg savner de danske matriel - hvilket jeg ikke er ene om så vidt jeg kan læse her på sitet og andre danske hjemmesider.
Jeg VED at Erich, Bab og andre gør et mega stort arbejde ganske frivilligt - og er jeg dybt taknemmelig for det kæmpe arbejde.
Jeg KAN ikke finde ud af det (er nok lidt EDB-dum
) og jeg HAR prøvet flere gange, så jeg lukrerer på dem som har forstand på dette.
De resultater der indtil nu er kommet frem til DL synes jeg har været fuldt tilfredsstillede til det brug og har slet ikke haft nogen grund til at "klage" over resultatet. Jeg må tilstå, at jeg hænger mig ikke i de små detaljer i udseendet - bare det kan køre fra A til B nogenlunde realistisk og "maskineriet" ligner de rigtige. (Hvis jeg vil se detaljerne, så tager jeg til Odense og ser dem i stor størrelse)
Dette tror jeg de fleste som kører med togne også gør.
Samtidig må jeg også indrømme at jeg har nu heller ikke været god til at rose konstruktørerne, men det vil jeg lave om på i fremtiden.
Jeg håber da så inderligt at der er flere, som har den fornødne expertise og indsigt i disse "ædlere dele" vil følge de utallige opfordringer til at hjælpe med ruter, senarioer og matriel.
Endnu engang tak til jer som kan.
Mange hilsner
Henrik