Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Jeg er sur...

Udskriv debat

Jeg er sur...
Skrevet af Loke, 2/12-2004 20:35 (#1)

Til alle der laver "Repaints og activiteter".

Hvorfor/hvordan kan det være at man ikke kan bruge det materiel der "anbefales" enten det er repaintet eller ej. ?
og til dem der lave aktiviteter, hvilke tog bruger i. ?

Jeg mener generelt, det der repaintes og det der bruges til aktiviteter,
efterhånden er blevet blandet så meget sammen, at det for mit vedkommende ikke er muligt at fortsætte med VDK,
da de tog o.a. samt activiteterne der laves, uanset til hvilken rute,
får min MSTS til at gå ned med det sædvanlige spørgsmål om at sende eller ej.

Jeg er ikke utilfreds med det man laver af repaints, ej heller aktiviteterne,
men mangler en mere udførlig "readme fil" til nævente, da det ikke er muligt, at huske og eller have samtlige tog liggende efter de er blevet taget væk fra diverse sider.

Håber at man vil tænke på dette fremover, da disse "personer" også har været kritiske over for dem der laver ruter.

Og jeg er ikke sur, men blot irreteret over ikke at kunne finde de ting der skal bruges, "selv om jeg har dem liggende" , men måske i andre "versioner/årgange" .... :evil:
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Antal indlæg: 574
Bopæl: Vestjylland
Alder: 70
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

SV: Jeg er sur...
Skrevet af Steamhammer, 2/12-2004 20:56 (#2)

Hej Brian,

Jeg forstår udmærket dine frustrationer, dem har vi vist alle haft i større eller mindre grad! Smile

Jeg har oprettet en separat tråd med navnet "Grundstamme" eller ej?

Se venligst der hvad jeg foreslår vi kan gøre ved dine - og andres problemer! Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af carlove, 6/12-2004 02:22 (#3)

Steamhammer skrev: Hej Brian,
Jeg forstår udmærket dine frustrationer, dem har vi vist alle haft i større eller mindre grad! Smile
Jeg har oprettet en separat tråd med navnet "Grundstamme" eller ej?
Se venligst der hvad jeg foreslår vi kan gøre ved dine - og andres problemer! Smile
Jeg er og så sur, for nu har jeg flere gange prøvet at kontakte forum,
for at få hjælp til at installere den nye Conbuilder, især da jeg ikke er
så stiv ud i det engelske er det hele en prøvelse for mig.
m.v.h. Carlove. :roll:
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Antal indlæg: 594
Bopæl: København SV.
Alder: 92
Status:

Skrevet af KimS., 6/12-2004 02:53 (#4)

Mister Carlove. ( Carlove er engelsk, derfor Mister ) Grin

Kør exe filen og den installere næsten sig selv. Den vil dog gerne have oplysninger om, hvor forskellige programmer befinder sig, det være sig MSTS, Wordpad e.c.t. Du lægger stien til de programmer den beder om, har du dem ikke, kan de findes på de danske sites. Når det er gjort, virker skidtet.
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 79
Status:

Skrevet af KimS., 6/12-2004 03:07 (#5)

Hej Loke.

Det er trist, at du er blevet så irriteret over materiellet, det bliver vi andre også. Det er derfor, vi må forsøge at finde frem til en måde, at lave en positiv liste på.
Vi må være mere kritiske med de upload der kommer og ikke bare godkende tingene på forhånd, vi skal bare finde en måde at gøre det på.
Der skal såment ikke så meget til, at MSTS går helt ned. En lille tælle fejl er nok eller sådan en her ( der mangler, så er MSTS død, derfor må vi have testet det, der kommer til upload, før det frigives.

Dette er dog kun hvad jeg mener, men.............

Et lille eksempel. Jeg sidder lige og roder med noget engelsk og har haft materiellet igennem Conbuilderen. Ca. 50 alvorlige fejl. Ikke sjovt, nej, men man kan da få tiden til at gå Grin
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Status:

Skrevet af Egemarke, 6/12-2004 11:14 (#6)

Hvorfor laver i ikke bare en skærings dato, fx 1/1-2005 efter denne dato følger alle aktiviteter samt nye tog mm en norm med hvor og hvilke versioner. jeg tror/ved det vil være umuligt at ændre alt det gamle men alt hvad der kommer efter den aftalte dato (1/1-2005 er blot et forslag) følger denne norm for at kunne få et begynder/nemheds stempel fx ??? og alt det der ligger udenfor kan brugeren så regne med at der bliver/kan være lidt bøvl med. Sagt på en anden måde at dette er for den mere erfarne bruger !!

Bare en tanke fra mig !

MvH Eg
Brugers avatar
Egemarke

Lidt øvet

Antal indlæg: 11
Bopæl: Malmø
Status:

MvH Eg

www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Skrevet af lbr40, 6/12-2004 12:18 (#7)

Hej,

Jeg kan kun tilslutte mig fuldt ud med en eller anden standard for material og aktiviteter, så selv nybegyndere kan følge med. Det vil være en stor fordel, at "pakke" tingene i et selvinstallerende program, så man ikke får problemer med installation.

Nu har jeg "rodet" med MSTS i snart et par år, og har lært en masse, men som I sikkert har læst andetsteds her, måtte jeg opgive Kiev-ruten, da den konsekvent bryder ned, selvom den er korrekt installeret og forsynet med en helt ny "Test"-aktivitet. Selv "erfarne" folk har problemer med MSTS.

Det var også et par tanker fra mig - til alle jer.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Skrevet af Tobias, 6/12-2004 15:27 (#8)

carlove skrev: Jeg er også sur, for nu har jeg flere gange prøvet at kontakte forum,

Nå..... og så kunne jeg jo være fræk nok til at spørge hvilket forum det så er ?

Du har skrevet 3 indlæg, der er ikke nogen af dem der indeholder spørgsmål om Conbuilder og det du spurgte om den Danske oversættelse i FAQ'en er blevet besvaret......

Men hvis du nu spurgte så kunne det jo være at der var nogen der gad at hjælpe dig :roll:
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger

Antal indlæg: 510
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

Skrevet af carlove, 8/12-2004 00:46 (#9)

Tobias skrev:
carlove skrev: Jeg er også sur, for nu har jeg flere gange prøvet at kontakte forum,

Nå..... og så kunne jeg jo være fræk nok til at spørge hvilket forum det så er ?
Du har skrevet 3 indlæg, der er ikke nogen af dem der indeholder spørgsmål om Conbuilder og det du spurgte om den Danske oversættelse i FAQ'en er blevet besvaret......
Men hvis du nu spurgte så kunne det jo være at der var nogen der gad at hjælpe dig :roll:
Nu er jeg ikke længre sur !
Stor tak til KimS og Tobias, nu virker "skittet" skam.
m.v.h. Carlove. :lol:
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Antal indlæg: 594
Bopæl: København SV.
Alder: 92
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Spring til debat:
Del denne tråd