Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Førerhus til MY????

Udskriv debat

Førerhus til MY????
Skrevet af netopdoktor, 26/1-2005 15:17 (#1)

Sad Hjælp ... mit førerhus til My - er sporløst forsvundet - hvad kalder man førerhuset i fil - så kan jeg se om det er helt væk.... Shock

Hilsen netopdoktor
Brugers avatar
netopdoktor

Lidt øvet

Antal indlæg: 43
Status:

SV: Førerhus til MY????
Skrevet af KimS., 26/1-2005 15:42 (#2)

Det hedder CABVIEW. Det ligger enten i togmappen, eller det kan ligge i en mappe under TRAINSET der hedder common.cab, måske enda i en anden togmappe, men det er alt efter, hvad der ligger i mappen CABVIEW i togmappen.
Hvis der i mappen CABVIEW er en cvf.fil og nogle ace. filer er førehuset her, er der derimod kun en cvf.fil ligger CABVIEW'et i mappen common.cab, eller hentes fra et andet tog, men det står i cvf. filen.

Hmm, ja det virker indviklet, men det er ikke så galt, når man kommer ind i det Smile
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 79
Status:

Skrevet af netopdoktor, 26/1-2005 16:06 (#3)

[quote="KimS. skrev:[/b] Det hedder CABVIEW. Det ligger enten i togmappen, eller det kan ligge i en mappe under TRAINSET der hedder common.cab, måske enda i en anden togmappe, men det er alt efter, hvad der ligger i mappen CABVIEW i togmappen.
Hvis der i mappen CABVIEW er en cvf.fil og nogle ace. filer er førehuset her, er der derimod kun en cvf.fil ligger CABVIEWJeg har fundet rundt - men - nu er der en anden fil der skaber sig - kender du MY 1101 Eng.sms??
Brugers avatar
netopdoktor

Lidt øvet

Status:

Skrevet af Ricemann, 26/1-2005 16:32 (#4)

MY 1101eng.sms er en af lydfilerne til dit lokomotiv den skal ligge i den mappe der hedder sound, den kan også henvise til et andet sted ligesom cvf filen kan... men i dette tilfælde vil det være en mappe (my1101) under en anden mappe som hedder common.snd.

men hvorfor geninstallere du ikke bare lokomotivet igen? det vil som default blive installeret rigtigt.
Brugers avatar
Ricemann

Meget øvet

Antal indlæg: 372
Bopæl: I huset imellem sporet og slottet.
Alder: 49
Status:

Venlig Hilsen Ricemann

Skrevet af netopdoktor, 26/1-2005 18:47 (#5)

Ricemann skrev: MY 1101eng.sms er en af lydfilerne til dit lokomotiv den skal ligge i den mappe der hedder sound, den kan også henvise til et andet sted ligesom cvf filen kan... men i dette tilfælde vil det være en mappe (my1101) under en anden mappe som hedder common.snd.
men hvorfor geninstallere du ikke bare lokomotivet igen? det vil som default blive installeret rigtigt.
Joo .. Ricemann.. det har jeg lige gjort - men igår gjorde jeg det samme og der virkede det perfekt... med førerhus - så i dag var førerhuset stået af - mærkeligt - for jeg tror det er fra den ekstra MY mappe at det skal hentes ... bare lidt svært . når man selv skal fordele det forskellige .. så går det i kage *S* - men jeg har ikke opgivet ....
Brugers avatar
netopdoktor

Lidt øvet

Status:

Skrevet af netopdoktor, 26/1-2005 22:46 (#6)

Det hjalp - det er jo et flot førehus til MY .. tak Ricemann
Brugers avatar
netopdoktor

Lidt øvet

Status:

Skrevet af Ricemann, 26/1-2005 22:57 (#7)

Jamen Du er velkommen!

Vi er her jo så vi kan hjælpe.....
Brugers avatar
Ricemann

Meget øvet

Antal indlæg: 372
Bopæl: I huset imellem sporet og slottet.
Alder: 49
Status:

Venlig Hilsen Ricemann

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: