Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
DSB CP/CPS

Udskriv debat

DSB CP/CPS
Skrevet af ADU, 17/3-2005 15:58 (#1)

NÃ¥r jeg installerer vognpakken CP/CPS laves der en "lille" global folder med shapes filer.
Hvad er den til?
Det er udmærket med de medfølgende consists. Men er det ikke lige i overkanten med 2 MO'er og 8 personvogne.
Jeg mener at MO'en kunne trække max 3 personvogne. Hvis der kom flere på krogen, ville den simpelthen ikke køre.
Ofte så man 2 MO'er - en i hver ende - med 3 - 5 personvogne imellem, som f.eks. det gamle lyntog "Sønderjyden" som kørte Købehavn - Sønderborg / Tønder - med deling i Tinglev.
Brugers avatar
ADU

Meget øvet

Antal indlæg: 394
Status:

SV: DSB CP/CPS
Skrevet af Ghosttrain, 17/3-2005 16:03 (#2)

Hej ADU
Den lille globalfolder indholder 3 små sporstykker som ikke er med i X-tracks mere. Normalt ligger den lille globalmappe kun med når det er en af mine ruter der bliver installeret, da mine ruter bruge netop disse 3 sporstykker. Jeg har ganske enkelt glemt at fjerne den. Men rolig, de tre små skinnestykker gør ingen skade når du installerer toget. Det er kun 3 små shapefiler som lander i din globalmappe.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Antal indlæg: 3395
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 69
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: DSB CP/CPS
Skrevet af Ricemann, 18/3-2005 00:02 (#3)

Hejsa

de 2 consists som følger med pakken, er simphelhen bare de 2 consist som Poul og Jeg har brugt under diverse test. Grunden til at de er kommet med, var af den simple grund, at så havde folk lidt at starte med...
Brugers avatar
Ricemann

Meget øvet

Antal indlæg: 372
Bopæl: I huset imellem sporet og slottet.
Alder: 49
Status:

Venlig Hilsen Ricemann

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: