Hej med Jer
Jeg skulle hilse at sige at det er værd at kikke på ts-ef, der er kommet noget nyt under DSB passagervogne, samt gamle godsvogne, samt under El-lokomotiver og Dieselokomotiver :lol: :lol: :lol:
Hej Erich, jeg fandt togene men der var ingen gods eller personvogne så enten er der noget galt med din site eller er jeg blevet bländet af solen mvh 23134
Hej igen Erich, har precis kigget på din site igen men det eneste nye jeg kan finde er de nye tog du har langt ind, men der er jo også et stykke vej til Sverige. mvh 23134
Så prøv da det her link: http://www.ts-ef.com/dsb.htm og his du stdig ikke kan se nogel nyheder, vil jeg stærkt anbefale et par briller. :lol: :lol: :lol:
Hej Erich, jeg havde nypudsede briller på da jeg var inde på din site og de eneste steder jeg fandt nyt materiel var under diesellokomotiver og under ellok, men jeg fandt ikke noget nyt under dsb personvogne eller under gamle godsvogne så de er nok ikke kommet over öresundsbroen . mvh 23134 :lol: :lol: :lol:
Hej igen, det eneste jeg kan se i mappen DSB personvogne er DSB Cc781 som var lagt til DL 08-05-04, jeg fandt de tyske personvogne som var lagt til DL den 20-08-04 og godsvogn Lj Lc 195 er den nyeste som jeg kan finde i mappen gamle godsvogne 07-06-04, så om der er lagt nyt materiel til DL i de mapper så aner jeg ikke vad der er årsag til at jeg ikke kan se det. mvh 23134 :lol: :lol: :lol:
Hej 23134
Må jeg forslå dig at tømme din internetcache, og derefter trykke opdater. Brug det link jeg lagde ind på siden her. alle andre kan se dem.