Hej alle.
Denne tråd vil være med lidt blandede spørgsmål, derfor den måske lidt forvirrende overskrift.
Jeg har lige købt og downloadet Isle Of Wight til Rail Simulator. Mægtig flot rute, og den er godt lavet, ingen fejl eller mangler (måtte jo lige installere MK1 og MK2, før jeg kunne installere ruten). Togene aner jeg ikke hvad er for nogle, men de er flotte (
ops
. Men de af jer der generalt har købt ruten, hvad synes i om den?
Og nu til noget helt andet... Jeg har længe gerne ville køre på Erich's flotte Denmark 2000 rute, og fik så fortalt herinde at jeg bare skulle købe et Add On der hed Newcastle To York, inde på Rail Simulator's hjemmeside (i shoppen som download), fordi jeg havde den amerikanske version. Det er efter hånden et stykke tid siden, og det er ikke fordi jeg er blind, men kommer idag i tanke om at det er skuda lang tid siden jeg har spillet Rail Simulator og ville også prøve Denmark 2000, så jeg fiser ind på Rail Simulator's hjemmeside, går ind under Shop, og derefter klikker jeg på Isle Of Wight, og tænker da også at "nu kan jeg endelig spille Denmark 2000", men først nu har jeg opdaget at jeg har kvajet mig ved at købe Isle Of Wight og ikke Newcastle to York. Jeg har ikke holdt mig opdateret i et stykke tid, så regnede med at fordi der stod Isle Of Wight, var nok fordi de bare havde ændret overskriften til navnet på en af de stationer der var i Newcastle To York og at de havde taget et andet billed fra det pågældende Add On... Doh!
ops: Er der så nogle der ved hvornår jeg kan købe Newcastle To York igen, og hvad den evt. koster?
Og det er ikke fordi at Isle Of Wight er specielt dårlig, den er skam imponerende og så dyr var den jo heller ikke.
Er da glad for ruten, men kvajede mig lige der. Så fik jeg også lært det.