Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
OHJ

Udskriv debat

OHJ
Skrevet af , 23/1-2005 22:46 (#1)

Hej..

Jeg ville bare lige vide om der er nogen der har tænkt over af bygge Holbæk - Nykøbing Sj og Slagelse - Tølløse banerne?.. da jeg synes ikke jeg kan værer bekendt af lave Aktiviteter til Vestsjælland alpha version 3... som dem der testede min sidste aktivitet sagde... det er synd den ikke er byggede færdig... for skinnerne er ellers rimlig godt lagt, men desværrer er den også lidt for gamle til af bygge aktiviteter til den, ja der er lidt mange Godsspor som slet ikke skulle findes.... :-S jeg ved der er en der prøver af bygge den... men jeg ved ikke om han stadig har problemmer med det, så spørsgsmålet er den... er der nogen der ville kunne bygge en OHJ - HTJ Bane rimlig realiske??

Jeg ved ikke endnu om der kommer flere aktiviteter til Vestsjælland alpha version 3 pga ruten ikke er byggede "Færdig" og den er byggede "for gammelt"

Banen virker ikke helt rigtig til de aktiviteter....

hvis der er nogen der bygger OHJ - HTJ banerne ville jeg værer ligeglad om det blev på mere end 1 Rute.... det måtte fx godt værer en rute med HTJ og en rute med OHJ.... det ville gører det lidt nemmere af bygge aktiviteterne på vil jeg sige... da der så ikke vil værer noget der ville blive slettet hvis jeg f.eks lave et "Amtsregionaltog" = Slagelse - Nykøbing Sj tur, eller omvendt....

Håber nogen vil kunne svarer mig på dette..

Hilsen Lp2
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: OHJ
Skrevet af , 25/1-2005 01:01 (#2)

Hejsa Lp2
Jeg vil lige høre, er der ikke en som har eneret på ruten, isåfald skal denne så give tilladelse dertil, men kan da godt se mulighederne i at lægge pynten til ruten, og lægge de skinner som mangler, men det skal vel helst være en stedkendt "lokal" eller hvad.
Ja det var vist mig som nævnte at det var synd at ruten ikke er færdig. Så længe at aktiviteten er nat eller tidlig morgen, kan intet ses, men ellers er det meget tomt. Jeg vil da lige sige også her, at din aktivitet var efter min smag god, den ros skal du have...... SmileSmileSmile
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 25/1-2005 08:46 (#3)

Jeg havde lige de samme ord,god aktivitet,men synd ruten ikke er færdigbygget/pyntet.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 25/1-2005 18:50 (#4)

ja... men jeg kan godt se hvor i vil hen med det med af pynte banen.... ( men jeg kan se der er en del mangler og spor længder ved flere af stationerne der er forkerte..

især i vig... ( der er sporet slet ikke så langt.... ) skinnerne kobles sammen næsten lige efter begge perronerne stopper... ( perronerne er også lige lange irl.. )

og Nykøbing Sj ser også anderledes ud irl.. så der ville skulle ske en del lige som jeg kan se det... så jeg ved ikke... mener jeg har hørt noget om en der ville prøv af bygge den i en ny version... ( til nye tog ).... men hvis det skulle ske af der kommer den version... vil det da blive brugt i stedet for vestsjælland alpha version 3.... men jeg vil prøve af sende 2 mere til test og så ser jeg på om der kommer flere..... ( begge 2 vil blive turer der køres fra Holbæk til Nykøbing Sj.... kan jeg så sige )
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: