I Morgen er der fest hos Team-RePaint da både Webmaster og siden har Føs'dag webmaster blir 13 men siden blir 1 så team RePaint fejre 15 års Føs`dag hved at Special RePainte et Lokomotiv som KUN ville kunne Downloades i morgen og Webmaster køre på højtryk for at få den klar da vi har problemer med fronten MEN VI SKAL HAVE HJÆLP Eng S Sd filer Mikkel/98mira havde lovet at hjælpe men har ikke kunne kontakte ham sp HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
Det er et lokomotiv der har kørt i det meste af europa og loket er ikke lavet før
Mikkel
Erfaren bruger
Antal indlæg: 844
Hej Mikkel.. Undrer mig lidt at du ikke kan komme i kontakt med mig. Den mail jeg har opgivet her på tog-sim, tjekker jeg jævnligt, og der er ikke noget post fra dig!
95mira
Ekspert
Antal indlæg: 1238
Jeg hae sendt tilbagemelding til dig fra den mail du sendte til mig vi Outlook exprees men da jeg besvarede fik jeg den tilbage med du ikke existerede og du er aldrig på MSN
Mikkel
Erfaren bruger
Antal indlæg: 844
Jeg har ikke været på MSN den sidste uge, fordi jeg har været på skiferie.. Men mig bekendt så er det længere tid siden du spurgte om hjælp til de filer.. Og du er åbenbart den eneste der ikke kan sende mails til min hotmail.
95mira
Ekspert
Antal indlæg: 1238
Som medlem af den norske GM-Gruppen (http://www.gm-gruppen.no) er jeg stolt af at se NoHAB nr. 2246, den senere NSB Di3a 602. Det underste del at det danske vingehjul havde lokomotivet da det blev udstillet til 100 års jubilæumsudstillingen i Oslo september 1954. Efter udstillingen kom det tilbage til NoHAB for at få lavet de sidste ting færdige og det fik NSB-logoet på i stedet for. Afslutningsvis vil jeg slutte på norsk: "Må jeg få gratulere deg med de 13 år Mikkel og alt bra i framtida!"
trnielsen
Erfaren bruger
Antal indlæg: 580
hej mikkel
ja jeg syntes også du har gjordt et flot abejde med lokomotivet fra NoHAB
og hvis man kigger i jernbanen nr.7 november 2004 så står der også lidt om toget!