gippermand skrev: Okay jeg kan forstå at jeg eller andre sider ikke kan have den samme sikkerhed, det må så også sige det som du engang lægger ud til download, det også er indbefattet usikkert
Ja, det har du har ret i, hvis jeg lagde mine ting ud på min egen server. Men det gør jeg ikke, de ligger alle på DLS...
gippermand skrev: og alså
fraråde folk til at hente det, hvis alså de samme retningslinier er gældende,
eller er det kun for gipper det gælder.
Nej, det gælder for alle andre sider end DLS, som jeg også har sagt tidligere...
gippermand skrev: Jeg tænkte også på, dengang Trainz4you var fremme, hvor var sikkerheden der, eller det var måske ikke nødvendigt
På Trainz4you hentede du netop via DLS. Det eneste der var på T4Y var Download Helper links. Fortalt på en anden måde svarer det til at du har indholdsfortegnelsen til en bog liggende derhjemme, men bogen ligger stadig hos boghandleren. Vi havde indholdsfortegnelsen til alle vores ting liggende, men selve tingene lå stadig på Download Stationen, og havde altså den samme sikkerhed
gippermand skrev: Nå ja jeg glemmer jo helt at fortælle at det er gratis så man skal ikke betale noget, jaja det er ikke sådan med gratissider.
Det var TY4 sjovt nok også, der var på intet tidspunkt kroner og øre blandet ind i det.