Hej med Jer
Sidder her og bliver lidt småirritabel over det besvær som følger med hver gang man skal køre en ny aktivitet til en given rute.
Der skal jo bruges materiel til aktiviteten, og har man det ikke lige, skal det jo så downloades og installeres. Fint nok.
Og det er her min galde begynder at simre en anelse.
I nogle tilfælde skal der sørme også installeres diverse alias for at skidtet kører. Så skal man lige slette dit og kopiere dat hvorefter man så også lige skal ordne dyt og flytte dåt.
Alt dette besvær bare for at spare en anelse plads. Nogen synes selvfølgelig at det er alletiders, ellers var det jo nok ikke blevet lavet.
Men som I nok kan regne ud, synes jeg at det er irriterende og tidskrævende osv.
Sjældent virker det hos mig, medmindre et installationsprogram klarer det for mig.
Så vil gerne frem til, at laver man den slags finurligheder med sine kreerede addons, at man så enten kører det ind i et installationsprogram eller også laver en readme som er til at forstå for typer som jeg, som ikke sidder hver dag og roder med MSTS.
Det vil immervæk gøre det lidt sjovere og nemmere, at kunne køre nye aktiviteter uden 17 fejlmeddelelser og nedbrud.
Ligeledes synes jeg også at det kunne være en idé, hvis man kunne blive enige om ET pakkeprogram - helst winzip for mit vedkommende.
Jo mere enkle tingene er, jo nemmere og hurtigere er det at komme igang.
Ja så kom jeg af med lørdagens galde uden at det gik ud over konen.
Og håber da at nogen kan se en mening med mit indlæg, så det måske medfører en forenkling af tingene.
God weekend til alle.