Ja, det synes jeg i bund og grund, men det kommer igen an på hvad man forventer
Som de selv skriver i deres indledning: skrev: When developing add-ons for a completely new train simulator, you have to cope with
more than usual difficulties, mostly being due to the fact that certain ways of doing things
are unknown or are not well documented by the producer, which we have to find out
ourselves.
Thus some things in this pack may or may not be as perfect as you are used to by us.
Jeg har købt flere af German Railroads' add-ons, og de har indeholdt både rute, materiel og aktiviteter. Denne add-on indeholder ikke nogen rute, men benytter standardruten Hagen to Siegen, men der er materiel som BR143, mint/hvid Abn og Bn, regional Abn og Bn, en Mint-BDnzrf styrevogn og 9 aktiviteter. (ja jeg bruger stadig udtrykket "aktiviteter").
Den første aktivitet har en fejl - som jeg ikke ved om jeg selv har fået lavet da jeg var i editoren - med et AI som afsporer. Den anden er en godstransport med en stribe vogne ladet med tømmer. Og det er så dem jeg har prøvet indtil nu.
Alt i alt så indeholder pakken mere end BR 143, og jeg synes at den er pengene værd.