Ricemann skrev: Ja ja Godt ord igen.... 1104 hvis du nu er så god til at planlægge angementer, så må du jo hellere overtage... Men der helt sikkert nogle ting som du og andre slet ikke tænker på. Og det er alt planlægning der skal laves, ved at lave sådan et træf. samt alle de penge det koster.... Og så er der alt det bøvl med ibrugtagnings tiladelser fra trafikstyrrelsen. For du må tænke på at, hver enkelte lokomotiv samt vogne, der kommer fra udlandet, skal have sådan en tiladelse.
Så hvis du har en masse gode idér til angementer og et par milioner som du ikke ved hvad du skal bruge til. Samt en masse tid til forhandlinger med trafikstyrrelsen og jernbane selskaber. ja så syndes jeg du skal kontakte museet og tilbyde din hjælp.
Hvis ikke så er min personlige mening at du skal holde din KF***! med sådan en gang bavl....
F 7 = stavekontrol.
Nu bringer du selv Trafikstyrelsen og tilladelser på banen, jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet, at det skal være materiel fra udlandet. Der er også meget interessant materiel her i landet, men samarbejde på tværs af klubber og foreninger er måske ikke Museets stærke side!?
Og når E 991 nu kommer fra Randers, og E 994 er udstillet på Museet, hvor fedt er det så, at der kommer en tekoger mere...?