Hej Carlove, tak for din besked. Rart med lidt forståelse.
Jeg kan jo faktisk godt få KRS til at køre med MK2, bare ikke i den opløsning som jeg vil, og som jeg kan køre andre og væsentligt mere grafiktunge spil i. Og det er dét som p..... mig af, for det er altså ikke noget ved at se på et grovkornet spil i 1024x768 når nu min skærm er sat op til 1680x1050.
Mit grej er mere end iorden, ellers ville jeg jo f.eks ikke kunne køre Crysis med fuld skrue på grafikken uden hakkerier.
Og hjælp kan man jo ikke få ved producenten, og når man så taler med udgiveren EA Games, siger de at måden spillet er lavet på, ikke egner sig til widescreen. Fortæller så EA Games at nogen altså kan, men det forstår de ikke en pind af.
Så som du kan se, er jeg oppe imod hårde odds for at få det til at køre efter hensigten.
Resumé: Producenten yder ikke support som alle andre producenter ellers gør, og udgiveren mener ikke at spillets konstruktion egner sig til widescreen.
Ergo kan jeg kun konstatere, at vi her har med en producent at gøre, som sikkert gør deres bedste, men som desværre ikke magter opgaven i forhold til hvad man kan forvente af et nyt moderne spil anno 2007/2008. Det er simpelthen ikke godt nok!