Hej Rennil
Du har skrevet dette:
Den starter i KBH, men når jeg vælger aktiviteten og trykker på pilen nede til højre, får jeg aldrig ruten frem - der kommer en fejlmelding om, noget med at kbh_H.s ikke kan/kunne indlæses.
Har kigget og den .s ligger i dk 2000, så det kan vel ikke være derfor jeg får fejlen.
Jeg har installeret Newroads og x-tracks 3.13.
Grunden kan være at når du starter på København H er der så vidt jeg husker 1425 ud af ca 1500 mulige objekter i den worldfil hvor du starter. Det er meget hårdt for de fleste computere. Grunden kan også være at der er opstillet consists på baneterrænnet omkring København H, min egen PC der er ret så kraftig har også problemer omkring København hvis jeg sætter stillestående consist ind. Der imod er problemet mindre hvis jeg bruge et AI-tog som jeg skal møde.
På følgende Stationer / Banegårde kan der opstå problemer med opstillede consists hvis brugerens PC er ikke kraftig nok eller der er brugt mange consists: København H, Hvidovre Fjern, Glostup, Høje Tåstrup, Roskilde, Ringsted, Slagelse, Korsør Færge, Nyborg, Nyborg Færge, Odense, Fredericia, Kolding, Padborg, Flensburg og Flensburg Weiche.
Men Prøv at spørge f. eks Kim S. eller Tobias om der med fordel kan bruges consists bygget med AI filer. Jeg ved det nemlig ikke da jeg ikke har dem installeret selv