Det er lidt med vemod jeg skriver dette. Men... Da jeg traf den aftale med Morten om, DSB DT stuff måtte uploades, krævet vi han ventet til han havde fået den nye readme fil, og at han pakket alle filerne i exe format. Dette er ikke sket, kl 13:31 downloaded jeg TMY 1111 lavet af Claus Frost, filen var en zip fil, der ikke indeholdt en readme fil. Der stod ingen steder hvem der har lavet den, ud over designet var Michael Davis. nu er det sårn så alle MY'ere ejes af Claus Frost, Thomas Hupfeldt, og undertegnet. Dem har vi så stilt til rådighed for andre, gratis og benytte, med de simple krav at i ventet på vores readme fil, og lagde den i install exe filer. Vi sagde osse at i kun måtte ligge dem op hvis i lovet og overholde ovenstående.
Dette har I ikke formået, og vi har derfor besluttet at vi ikke længdere ønsker et samarbejde, desværre går det ud over brugerne, og det beklager vi. I Juli vil vi gå igang med vores nye side, når den er færdig, vil i muligvis kunne hente vores tog derfra igen, indtil vidre må I så undværer.
Jeg er virkelig ked af det her frem og tilbage show, men vi mener ikke tog-sim.dk's del af aftalen er blevet overholdt, og de vidste det var en "en chance" aftale.
Med venlig hilsen
Peter Frost