Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
NYT NYT

Udskriv debat

NYT NYT
Skrevet af Thomas_, 25/2-2005 23:43 (#21)

95mira skrev: PÃ¥ visse punkter vil jeg give Thomas ret!

Der er mange ting, der ikke ligner hinanden ved de to tog. Og jeg synes ikke et repaint af ER til ET ville være oplagt til playertog i aktivitetsbrug. Men som ai, er det en god løsning, da det er et tog man mangler på alle aktiviteter der berører Københavns Hovedbanegård. Og om toget er 20 meter for kort, og om der mangler det ene og det andet, betyder ikke så meget til ai-brug, men til player-brug synes jeg det betyder mere. Smile

men mikkel, hvor ligger forskellen i et AI tog og et player-tog ?

Selv om det er AI-tog, så kører man da stadig forbi dem, og så vil man da netop kunne se at det ikke er et korrekt togsæt der er brugt som grundmodel.. Smile

Med Venlig Hilsen
Thomas H.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert

Antal indlæg: 1877
Alder: 43
Status:

SV: NYT NYT
Skrevet af 95mira, 25/2-2005 23:52 (#22)

Bare det at man se at det er et Øresundstog man kører forbi... Og ikke en IC3, eller en IR4. Som regel møder man ai med over 100 km/t... Og du vil ikke fortælle mig, at du kan nå at se, at bogierne ikke sidder rigtigt, og strømaftagerne sidder forkert, og at toget er for kort, når to toge passerer hinanden med 100 km/t?

Men som player betragter man ofte sit tog ude fra i længere tid ad gangen. Og der kan det godt blive irriterende, at se på alle de fejl, der vil være på toget. Men det kan jo så også være op til den enkelte om han/hun vil bruge IR4 ellet ET(i ER udgave) som ai eller player i sin aktivitet.
Brugers avatar
95mira

Ekspert

Antal indlæg: 1238
Alder: 35
Status:

MVH
Mikkel

Skrevet af Thomas_, 26/2-2005 00:01 (#23)

95mira skrev: Bare det at man se at det er et Øresundstog man kører forbi... Og ikke en IC3, eller en IR4. Som regel møder man ai med over 100 km/t... Og du vil ikke fortælle mig, at du kan nå at se, at bogierne ikke sidder rigtigt, og strømaftagerne sidder forkert, og at toget er for kort, når to toge passerer hinanden med 100 km/t?.

Jamen mikkel, fronten er jo også markant anderledes, så jo, det tror jeg de fleste ville lægge mærke til, hvis de ved hvordan toget skal se ud...

Hvis det var nogle få ting der var forskellige fra hinanden kunne det med nød og næbbe gå, men mellem de to togsæt her, der er så markante forskelle at du til hver en tid ville kunne se forskel uanset farve og hastighed.. Smile

Med Venlig Hilsen
Thomas H.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert

Status:

Skrevet af BlackChart, 26/2-2005 01:07 (#24)

Mikkel skrev: Thomas thomas thomas

For det førte da modellen blev lavet skrev jeg hvilke fejl der var
For det andet Lav dog selv en 3D Model der passer hvis du hgar så ondt i R.V.E. over Repaints
For det trejde Hvad ville du ellers have der skulle laves til ET måske Ic3 eller bedre en Tysk ICE
For det fjerde Se foresten ligde FORUM regler da dine indlæg godt kunne trænge til at kende dem der er 1 men den er brudt 2 gange

Ordchikane af hinanden bør holdes i privatbeskeder
Hold god takt og tone
Opfordring til ulovligheder, er ikke velset (bortvisning)
Ens personlige mening om andre personer holdes i privatbeskeder
Mudderkastning er ikke velset (advarsel) - Mudderkastning er hvis man nedgør andre og deres meninger... DEN HAR DU BRUDT 2 GANGE
Indlæg bør skrives med et ordvalg så de ikke virker stødende og / eller nedladende

Som en selvfølge toleres dobbeltgængeri ikke

Overtrædes ovenstående er det ligmed en advarsel
1 advarsel og derefter er det bortvisning

For det femte kan du så ikke være ligde glad med hvad vi andre vil køre med jeg syntes at ET er et flot tog fint jeg laver en RePaint der ligner det men som sagt lav en ny 3D model og du vil høre og Juble

Det var min Mening om ET Sagen

Mikkel, du er IKKE moderator og jeg skal derfor bede dig overlade sagen til dem som ER moderator...

Jeg HAR snakket med Thomas via privat beskeder her til aften, og jeg vil sige at vi er nået til enighed (eller hvad, Thomas?) og jeg vil udlægge det sådan at vi begge har ret Smile

Men...Og lad mig slå det fast...Dem som IKKE er udnævnt til moderator her på sitet skal lade VÆRE med at lege moderatore...Er der nogle der har problemer med nogle indlæg, så kontakt en moderator og skriv hvor og hvorfor og lad admin/moderator gruppen styre det derfra...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Bopæl: Skanderborg
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af Thomas_, 26/2-2005 01:35 (#25)

BlackChart skrev:

Jeg HAR snakket med Thomas via privat beskeder her til aften, og jeg vil sige at vi er nået til enighed (eller hvad, Thomas?) og jeg vil udlægge det sådan at vi begge har ret Smile

Ja, jeg mener da ikke vi har været uenige, vi har bare forskellige synspunkter på sagen Smile
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert

Status:

Skrevet af , 3/3-2005 08:30 (#26)

det ser da godt ud når man liner togene pænt op. Om det så er repaint eller ikke.

Bjarnek

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Skrevet af Steamhammer, 3/3-2005 13:10 (#27)

Jeg er nu da ret så sikker på at folk IKKE er ligeglade Thomas!

Men i mangel af den "Rigtige" model, så må man jo "nøjes" og at man skulle helt undlade at "lege"
at man kører i et Öresundstog syns jeg da vil være synd, hvis man nu har lyst til det og ikke kan få fat det rigtige! Smile

Vores drømme må du ikke tage fra os Thomas! Wink
(At jeg så personligt ikke er til de der moderne plastic-æsker er så noget HELT andet)
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af knudbe, 4/3-2005 22:58 (#28)

bjarnek skrev: det ser da godt ud når man liner togene pænt op. Om det så er repaint eller ikke.

Bjarnek

Jeg syntes at det ser fint ud. Hvor ligger det der "næsten" Øresundstog til download?
Og er der AI-filer?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af , 5/3-2005 06:37 (#29)

Ja ja. SÃ¥ er den der igen.
Legetøjsbutikken holder åben hus. 2 ting er der denne gang, så der en nye muligheder.

1. IC4 er i en bedre udgave og har navnet " DSB IC4"
2. Øresundstoget er også kørt fra remisen, og er ved at blive lagt ind til download.

God tur i det blå.... Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 5/3-2005 11:31 (#30)

det er godt nyt Gipper Smile og ja jeg håber da også snart der kommer lidt mere liv i Aktivitetsdelen.... ellers vil jeg sørge for det..... jeg har over 10 aktiviteter af lavet nu hvor MX er her Pfft
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af netopdoktor, 10/3-2005 13:58 (#31)

Grin Det er nu spændende at følge samtalerne her på siden - min mening er at det øresundstog - det er da udemærket Shock
Brugers avatar
netopdoktor

Lidt øvet

Antal indlæg: 43
Status:

Skrevet af netopdoktor, 10/3-2005 21:38 (#32)

Grin synes øresundtoget er flot- også det foreløbige Smile
Brugers avatar
netopdoktor

Lidt øvet

Antal indlæg: 43
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: