Kajogboeje skrev: Holbrook skrev: Overvejer at købe et Canon EOS 350D senere i år.
Hej Bjarke. Jeg går og overvejer og købe netop samme kamera, men fik du overhovedet købt det? Hvis du gjorde, kan du så anbefale det eller..?
Jeg har ikke fået købt det endnu da det vil kræve investeringer på den forkerte side af 10.000 kr. at få nogle ordentlige objektiver (både til det tæt på og det længere væk, hvor tog hører til den sidste gruppe).
Jeg vil anbefale, at du eventuelt venter med at købe kamera til efteråret. Canon kører nemlig med en 18 måneders kameracyklus. Dvs. at der går 18 måneder fra kameraet kommer på markedet til afløseren kommer. Dette er både set med Canon's begynderspejlreflekskameraer 300D og 350D samt med deres semipro serie med 10D, 20D og 30D. Så brug hellere tiden nu til, at finde ud af hvilke objektiver du vil købe.
Og Lasse du må meget gerne udtale dig om dine erfaringer.
Og Jens. Det er rigtigt, at mit nuværende kamera tager gode billeder, men det er ikke godt i mørke. Bare jeg skal bruge ISO 200 begynder der, at være for meget støj i billedet. Derudover er der også hastigheden på kameraet samt på fokuseringen.
Men mit første Canon kamera lader fortsat vente på sig.