togbilleder.dk skrev: Jeg vil gerne fortælle hvorfor jeg ikke ønsker at støtte det..
For det første så har jeg slet ikke penge til det, ikke engang 50,- Det alene ligger begrænsningen..
Så er der det i det, at med mindre det bliver organiseret og bliver noget større (får indsamlingen udvidet) så ender det med at de få 1000,- der bliver indsamlet, vil ende som en meget lille fisk i vandet, og næsten er ubetydelige i den mængde ressourser, de vil stå og mangle der nede. Så hvis jeg skulle donere noget, skulle det kun være for at gøre noget ved min dårlige samvittighed, for jeg tror helt ærligt ikke at de vil gøre nogen nytte de penge der bliver samlet ind.
Viser resultatet sig at blive et helt andet, skal jeg nok være den første til at undskylde.
Nej hvis alle tænker som dig, så bliver det sådan. Lad os bare sige vi måske får samlet 2000 kr sammen, de kunne så gives til f.eks. den største danske indsamling, som så samler alle beløb hurtigt er der samlet måske 20.000 kr. 20.000 kr er måske ikke mange penge i forhold til hvad der skal til, men der er da en start. Og måske får andre lande samme ide, og så der lige pludselig samlet måske 500.000 kr, Og ville blive meget forarvet hvis de i tyskland ville vrisse og sige det er små øre !
Men Thomas, kan stadig ikke få dine argumenter til at hængde sammen, i går aftes kl 18:28 skriver du :
togbilleder.dk skrev: Jeg melder mig frivilligt til at køre ned og aflevere pengene..
Kl 18:32 tilføjer du :
togbilleder.dk skrev: I stedet for at "vi" (dem der nu donere) aflevere en sum penge, syntes jeg vi bør give dem et gavekort til et sprinkleranlæg, til når de får bygget remisen op igen.
Det virker for mig helt hen i vejret, hvis der ikke har været noget sprinkleranlæg eller nogen form for alarm, der kunne melde at der var noget galt.
Hvorfor skriver du det, hvis du allerede havde besluttet dig for du ikke vile bidrage med noget ?
Senere på aften vender afstemmningen til negativ, og din holdning følger med ? Hvorfor ?