Selvfølgelig vil det være rart hvis det bliver lettere at bygge ruter m.m. men som jeg har nævnt før, så er det primære for mig at alle de fejl der er bliver fjernet, så det kører optimalt.
Men jeg synes ikke at der er nogen grund til at fravælge en kompabilitet med den tidligere version på dette grundlag. Jeg vil i høj grad foretrække at alt hvad der er lavet til version 1.1 også kan bruges i version x.
Og det har ikke noget at gøre med om der er nogen som vil begynde at tage betaling for arbejdet. En diskussion om tingene skal koste noget er meningsløs, da det er helt op til den enkelte udvikler om dennes værker skal koste noget eller ej og på hvilken måde en eventuel pris skal betales, ligesom det så vil være op til brugeren om denne så vil betale hvad det koster eller finde alternativer. Det vil en diskussion overhovedet ikke ændre noget som helst ved. Vi kan blot konstatere at der allerede er flere former for brugerbetaling. F.eks. er VIP-medlemsskabet her på sitet en form for brugerbetaling ligesom de fordele man får ved at være medlem af OTK også på et eller andet niveau er en form for brugerbetaling. At brugerne så ikke opfatter det som en brugerbetaling men som en støtte til hhv tog-sim.dk og OTK ændrer ikke noget ved det faktum. Og det har jeg det for så vidt også helt fint med