OHJ-HTJ Bns vognen er speciel. Det er en Bn-vogn som har fået monteret et styrehus fra en havareret ABns el. ADns-vogn i starten af 90'erne. Derfor er den ikke magen til DSB typer. I øvrigt overtog DJK også en Bf-vogn fra OHJ-HTJ som fint fungerer som 80'er storrums intercity-vogn (langt ord )
Begynder
Antal indlæg:
nicotrolden skrev: Nogen der ved hvad litra nr det 4g s-tog der er malet i flere farver har?
Jeg synes bestemt at vi havde en tråd her inde omhandlende sættet og også nogle billeder af den. Men det er sæt 95. Jeg har vedlagt et par billeder
I øvrigt kører der endnu et unikt S-tog rundt, som der har kæmpestore cykel-piktogrammer i begge ender, for at markere storrums-afdelingen i toget.
Var lige et smut forbi Skaks igår og de står der sørme stadig
Det var faktisk lidt af et tilfælde vi fik øje på dem, vi havde været i Rødding og se på modeltog og i oj for at se målevogne. Da vi kiggede efter "nissehuen" ved rq, hov... så lige pludselig dukkede der at S-tog op langt ovre horisonten. Det er faktisk lidt utroligt at jeg ikke har opdaget det før nu, så mange gange jeg har kørt forbi der i det seneste årstid.
mvh Marc
eg3104
Meget øvet
Antal indlæg: 351