Dingo skrev: Jeg kan personligt undre mig over, at Electronic Arts' normale meget kritiske filter, ikke har stillet større krav til et spritnyt spil anno 2007 med de tekniske muligheder der er til rådighed idag kontra dengang MSTS udkom.
Jeg kan kun sige at jeg er helt enig på det punkt
Dingo skrev: Jeg spørger.... hvor er udviklingen i forhold til gamle MSTS udover grafikken, som jeg også kunne ønske mere realistisk?
Og her er jeg også enig. Der er basale ting i MSTS som helt mangler i KRS.
Dingo skrev: Og må hellere lige nævne, at det jeg ønsker mig, er en kraftigt renoveret MSTS-1 med en heavy-duty grafikmotor, og en nemt-at-gå-til aktivitets/rute editor.
Jamen er der da ikke det? I hvert fald mht ruteeditoren så siger Erich jo at det er meget lettere at bygge ruter. Jeg har endnu begge dele tilgode...
Dingo skrev: Gameplayet må rigtig gerne være det samme, med små modifikationer selvfølgelig.
Enig igen.
Men hvis man ser nøgternt på det, og vi ser bort fra at du havde forventet noget mere, er der så ikke lidt i det at du kender MSTS og ved hvordan den skal håndteres, mens det samme endnu ikke helt er tilfældet for KRS?
Det er jo en naturlig menneskelig reaktion at sige "jeg kan nu bedre lide det gamle"