1104 skrev:
Nu bringer du selv Trafikstyrelsen og tilladelser på banen, jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet, at det skal være materiel fra udlandet. Der er også meget interessant materiel her i landet, men samarbejde på tværs af klubber og foreninger er måske ikke Museets stærke side!?
Men du må forhåbenlig give mig ret i, at det er en stor indsats fra museets side at man forsøger at skaffe noget "nyt" til hver gang... At det så ikke er succes hver gang, det er så en anden sag. Og jeg tror personlig ikke, at der er noget, der vil slå GM træffet fra 2004. Hvilket var til UG efter min mening.
At museet så derefter har brændt nogle broer, og efter min personlige mening har smidt guld på gaden, det er så en anden sag.
Om museet kan, eller ikke kan arbejde sammen med klubberne, vil jeg så ikke komentere...
1104 skrev:
Og når E 991 nu kommer fra Randers, og E 994 er udstillet på Museet, hvor fedt er det så, at der kommer en tekoger mere...?
Helt enig... men på den anden side, så er SJ F 1200 jo ikke en dansk E maskine mere... Og det er jo ikke hver dag, at vi i dagens Danmark ser disse maskiner sammen.... Men lad så nu se om den kommer.
Men ellers vil jeg sige at programmet for 30 - 31 aug. virker noget tamt. Men det der kan pisse mig af. Er at, der er mange som tror, at sådan et angement er ligesom at knipse med fingerne...