Mikkel har absolut ret, det er LGVA og der er stadig 4 tog den gerne vil have, men den körer OK når man svarer Yes ved beskeden om at de mangler. De tog der mangler er XBD4750, SNCF_Corail_NdB, TGV_308_V1 og TGV_531_V1 - er der nogen der ved hvor de findes? Jeg kan ikke rigtig se de er på Funtrain-sitet, og har slettet aktivitetsfilerne men kan ikke finde con-filerne her.
Jörgen i Colorado
jorgenandersen
Erfaren bruger
Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004 Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA Alder: 77 Status:
Jamen Mikkel, det er jo en fransk rute så lidt problemer skal der jo være :lol:
Prøv at se om du har fået slettet alle "Service" og "traffic" filer til de aktiviteter du ikke har tog til........
Naaah BB det hjælper ikke på fejlmeddelelserne at slette service- og trafficfilerne . Man skal finde consistfilerne, for det er dem der laver ravagen, altså dem der laver fejlmeddelelserne.
95mira
Ekspert
Antal indlæg: 1238
Det mærkelige er at jeg ikke kan finde consist-filerne, i hvert fald ikke i consists-mappen... men nu skal jeg pröve BB's links her! Megen tak for dem fra
Jörgen i Colorado
jorgenandersen
Erfaren bruger
Tak for dit link til LGV A.skulle hilse at sige at ruten virker uden problemer.Men men kun i Eksplore og en enkelt aktivitet nu er jeg ikke den største franskkender i sproget så derfor spørger jeg hvilke tog/togsæt skal bruges i Tours-Paris Vendome-Paris og Paris-LeMans?jeg mener selv med din hjælp at jeg har de fleste tog/togsæt som er franske men åbenbart ikke alle
De to aktiviteter du nævner, bruger begge payware TGV'en fra Speedworks, som jeg omtaler i mit svar til Jørgen. Du må en tur i activity editoren og bytte dem ud, hvis du ikke har lyst til at købe Speedworks pakke.
Selvom prisen er rimelig Ca. 65 DKK, bærer de præg af at være godt 2 år gamle efterhånden, og du kan sagtens finde freeware som er mindst ligeså flot
Well, jeg kom omkring problemet ved at kopiere et andet freeware TGV tog over i de to mapper, og så omdöbe og kopiere .eng og .wag filer som nödvendigt.... OK lidt snyd men det virker!
Hejsa til alle -
Jörgen i Colorado
jorgenandersen
Erfaren bruger