Forum » Off Topic » Real-Life-Tog
Messecenter Herning Station

Udskriv debat

Messecenter Herning Station
Skrevet af Bigger, 23/1-2009 19:04 (#21)

Sporbenyttelsen i Herning vil sikkert være spor 2, da 753 kobler de andre fra og køre videre til Struer, derefter køre det andet skrammel til Messecenteret.
Brugers avatar
Bigger

Begynder

Antal indlæg: 4
Bopæl: Holstebro
Status:

SV: Messecenter Herning Station
Skrevet af Holbrook, 31/1-2009 18:15 (#22)

IsoNick skrev: Det er tre MF-sæt i IC 153 fra København som skal udgøre MGP-toget

Det ene af de tre MF-sæt er muligvis sæt 86. Jeg har vedhæftet et billede fra i går, hvor toget er på vej forbi Viby Sj i retning mod København.

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
Holbrook

Ekspert

Antal indlæg: 1657
Bopæl: Ballerup
Alder: 37
Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

Skrevet af AndreasM, 31/1-2009 22:02 (#23)

Det er 5003 der kører grandprixtog Smile
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Antal indlæg: 681
Bopæl: Brønshøj
Status:

Andreas Ravn Møller
Mine togbilleder

Skrevet af kenkari, 1/2-2009 00:20 (#24)

KH skrev:
kenkari skrev: Altså 1 MF-sæt til IC 153, 1 sæt til IC 753 og 1 sæt til EP 8054, = 3 MF'er?

mhv_omjk skrev: - Så som jeg ser det, så bliver IC toget af Kh Lørdag d. 31 Jan kl 15:00 :

IC 153 2 MF-sæt København - Lindholm
IC 753 3 MF-sæt København - Herning Messecenter , MGP-toget

Er det ikke nærmere:

IC 153 1 MF-sæt København - Lindholm
IC 753 1 MF-sæt (København) - Vejle - Struer
IC 753 3 MF-sæt (København) - Vejle - Herning -> EP 8054 Herning - Messecenter

Der er tre sæt til MGP-toget og så er der nok 1 til Lindholm og 1 Struer. Altså de tre "hænger" med IC 753 til Herning, her kobles de af og fortsætter til Messecenteret som særtog. Efter af have læsset af kører de tilbage til Herning og så til Struer. Når det hele er slut kører disse tre sæt tilbage til Messecenteret over Herning selvfølgelig for at fragte alle hjem igen. Det er det Nick skriver, her er det bare lidt uddybet...

Hvis 1 af de 5 togsæt, som du siger ville have kørt til Lindholm, var der 4 sæt som kørte videre mod Herning - ... Perronerne er selvfølgelig IKKE lange nok på de mellemliggende stationer mellem Vejle og Herning til de 4 sæt, og derfor blev de jo fremført med "kun" 2 mellem Vejle og Herning!
...Og du sagde der vil blive fuld oprangering!!! Sad
Brugers avatar
kenkari

Meget øvet

Antal indlæg: 276
Bopæl: Ballerup
Alder: 30
Status:

vh
Kenny

Skrevet af KH, 1/2-2009 00:34 (#25)

kenkari skrev:
Hvis 1 af de 5 togsæt, som du siger ville have kørt til Lindholm, var der 4 sæt som kørte videre mod Herning - ... Perronerne er selvfølgelig IKKE lange nok på de mellemliggende stationer mellem Vejle og Herning til de 4 sæt, og derfor blev de jo fremført med "kun" 2 mellem Vejle og Herning!
...Og du sagde der vil blive fuld oprangering!!! Sad

Hehe, snup du dig hellere en tudekiks Wink

Jeg tror ikke forklaringen skal findes i perronlængder, for dem der rejser med toget fra København H er nok ligeglad med perronlængden i Give eller Thyregod... For alle 4 togsæt skulle jo alligevel ikke have været til perron. Men forklaringen skal nok findes i at der ikke er flere der har købt billet til dette tog, end at de sagtens kunne være i ét sæt. Det var der jo ingen der kunne vide for en uge siden. Hverken Nick eller jeg... Men toget var tillyst til tre sæt og det var det vi prøvede at forklare...
Brugers avatar
KH

Erfaren bruger

Antal indlæg: 586
Bopæl: Ishøj
Alder: 38
Status:

Skrevet af eg3104, 2/2-2009 13:19 (#26)

KH skrev: Men forklaringen skal nok findes i at der ikke er flere der har købt billet til dette tog, end at de sagtens kunne være i ét sæt. Det var der jo ingen der kunne vide for en uge siden. Hverken Nick eller jeg... Men toget var tillyst til tre sæt og det var det vi prøvede at forklare...

En anden del af forklaringen kan være at der ikke har været nok omtale om toget. Sad

Jeg kender nogle fra kbh der var i Herning og se showet, de havde først undersøgt at tage toget. Det ende med at de selv kørte derover, fordi at det ville blive for bøvlet i Herning da de skulle med bybus osv.
Da jeg så snakkede med dem igår og spurgte hvorfor de ikke tog mgp-toget. Fik jeg at vide at de ikke vidste at det kørte Sad , jeg ville heller ikke have vidst det hvis det ikke havde været for siden her Wink

Det er jo altid en fordel at tillyse den største stamme hvis nu det er kan blive nødvendig.

mvh Marc
Brugers avatar
eg3104

Meget øvet

Antal indlæg: 351
Bopæl: Sønderborg
Alder: 33
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Priorparken station? Real-Life-Tog 2 22-08-2010 18:50