me1510 skrev: Kære coca 2....Næste gang jeg har en togsprængning, ringer jeg til dig,
så vil jeg se hvor meget du kan gøre ved det med din computer....
Det skal du nok ikke satse så meget på me1510, da jeg rimelig ofte optaget af lange samtaler med mine kunder, som har "uløselige" problemer. Men du kan da prøve at ringe.
me1510 skrev: Jeg har aldrig lært det, det regner man med en smede-dreng kan finde ud af.
Det er jo nok derfor man tager en smed, så man ved de kan bruge håndværktøj, og ikke skal lære dem det først. ( bagere, kokke og avisdrenge m.m.
Du glemmer at nævne snedker og tømmer som heller ikke kan komme ind..... Mener du at de heller ikke har tjek på håndværktøj?
Jeg ved blot at DSBFirst gerne vil åbne op, men ikke må pga. Ok. men det er nok bare nogen der ikke har forstand på tog
me1510 skrev: Tror du virkelig selv på at DJ ville kunne holde lønnen på en maskinarbejders niveau, hvis man åbnede for alle ???? Så er du sgu for naiv!!!
Ja det tror jeg, der er masser af mennesker som gerne vil ud og køre der til dagligt tjener mindst ligeså meget eller mere end en maskinarbejder, så bare rolig.
me1510 skrev: [u]Og til de to herrer Peter Frost og ThomasH:[u]
Jeg håber at en ufaglært som coca2 en dag kommer og underbyder jer,
så I mister jeres job, med det
fine svendebrev I har
:evil: Jeg Ved ikke hvor du har den ide om jeg skulle underbyde nogen.
Den udtagelse må du meget gerne trække tilbage.
me1510 skrev: Og dette bliver så mit sidste indlæg i denne tråd, da coca2 åbenbart har set det som sin fornemste opgave, at bevise over for sig selv, at han er det største tab for jernbanerne i Danmark.
:evil: Nok engang må jeg bede dig om at trække tilbage og blive i dig selv.
Hvis du læser udgangspunkt i tråden, så bad jeg om en forklaring omhandlende forbeholdet i OK og senere en forklaring på hvorfor "de sorte" skulle være bedre.
At Jeg skulle bevise over mig mig selv at jeg skulle være det største tab for jernbanen, er en udtalelse der blot beviser hvilket plan du befinder dig på. Jeg har tidligere beskrevet at jeg aldrig kommer til at køre, men det er pga sikkerheden, så nok en gang er du på glatis.