knudbe skrev: Jeg tror nu ikke at vi er dårligere til at tage imod nyt, men fakta er jo at der endnu ikke rigtigt er noget dansk materiel. Jeg ved godt at der arbejdes på det, men det vil givet tage noget tid før der er et udvalg så man bare nogenlunde kan lave et scenarie med dansk materiel. Så hvis man ønsker at køre dansk, så er der endnu ikke rigtigt noget alternativ til MSTS.
Netop for næsten ingen har taget opgaven op, og sørget for, at der er noget dansk materiel. Jeg har dog kendskab til 3 lokomotiver, som der arbejdes på. Om og hvornår de udkommer er stadig uvist.
knudbe skrev:
Og det er også helt fint. Det er nok sådan noget som vil være med til at løfte interessen, så der også kommer nogle materielbyggere på banen...
Og en ting er i hvert fald sikkert; Alt i RW er mange gange flottere end i MSTS
Er der i øvrigt nogen meldinger om at der kommer ekstra tyske ruter i forbindelse med den tyske RW?
- eller skal vi satse på det frivillige byggeri og German Railroads?
Jeg har ikke læst, at der skulle komme flere ruter i forbindelse med den tyske udgave. Kun materiel og en del opdateringer. Men udover DK2000, som er på vej ned igennem tyskland, så udkommer der også snart en tysk freeware rute fra SAD. Den er faktisk rigtig flot, og han har selv lavet en masse objekter til den:
http://www.sad-railworks.blogspot.com/
Bab