First of all..
i tror sikkert ikke på hvad jeg skriver, for jeg er dømt dybt utroværdig af Eg. Hej igen Eg, hyggeligt af se dig.. og tom for øvrigt.. Dejligt at se i kan dukke op når der skal deles røvfuld ud.
1, så må jeg sige jeg er dybt røstet over folks måde at skrive om andre folk på, men det er jo det dejlige ved Internettet, her er man total anonyme og kan svine folk til uden selv at få en på hoved.. Et eller andet sted, så havde jeg lidt ønsket at i havde sagt alt det her til os til dieseldagene hvos der var en stor del af forsamlingen herfra inde på museet. Ville i så have sagt det samme? Hvis man spørg jer nu, så vil i nok sige ja, men hvis spurgte jer der inde, så havde i helt sikkert sagt nej.
2, så vil jeg dybt beklage hvis det er en misforståelse mellem os og MD. Den opfattelse har vi haft siden vi fik mailen med filerne i, og det var derfor naturligt at gøre HEC opmærksom på det..
3, så er jeg meget ked af at jeg har brugt 4 år af min fritid på at lave noget I kan få glæde af. Hvis ikke Peter og jeg havde kontaktet hinanden for laaaaang tid siden, og havde haft en lille interesse for det i nu ser i dag, så er det ikke sikkert i havde haft nogle tog at køre med, så vær dog bare EN LILLE smule taknemlig for al den tid vi har brugt på noget i kan få glæde af. Alle vores tog er på INGEN måde blevet holdt tilbage, de var ved at blive gjort klar til vores nye hjemmeside, så folk ville kunne hente dem derfra.. Hvilket vi vist tidligere har gjort opmærksom på..
4, Så pointere jeg lige ingen at det aldrig har været nogens hensigt at tilbageholde vores tog, men at få dem gjort klar til at ligge op på vores nye hjemmeside..
5, Så syntes jeg i øvrigt det er sjovt at se hvor aktiv
http://www.tog-sim.dk lige pludselig bliver når der er mudderkastning. Alle brugerne er inde og skrive, og være med til at svine til. Det er en sjov holdning at have.. Det ærgrer mig så meget at denne tråd ikke var blevet til 1 uge før, for så ville jeg med glæde have mødt jer alle i Valby hallen hvor jeg netop er kommet hjem fra at demonstrere trainz. Så kunne i have svinet mig/os til der, men det er der jo nok ikke nogle der havde haft rygrad til alligevel.
6, så kan jeg kun støtte op om rasmus'es indlæg.. Hvis i finder min lyst, så sig endelig til, for lige nu kan jeg sq heller ikke finde den.
7, til Tom, selv om vi er dybt utroværdige, så vil jeg gerne garantere (tro det eller ej) at det aldrig har været hensigten at udføre B, det skal derfor også siges at det IKKE kun er os der har den opfattelse, men også Claus Frost.
Dernæst syntes jeg ikke at vi i lang tid før det her har haft en frembrusende adfærd på sitet her, og kan derfor heller ikke se hvorfor vi som privat personer kan skrive her som vi hidtil har gjort. I forbindelse med alle de hændelser der har været omkring det her, skal er huskes på at det fra vores side har været en Team beslutning, og gjort som et team, og jeg syntes derfor stadig at man som privatperson bør respekteres.
Jeg har stadig filer, og vil gerne sende dem til dig.
Til sidst kan jeg kun sige at jeg tilslutter mig peters mening omkring vores materiel. Jeg er meget skuffet over folks måde at reagere på, når de IKKE aner en skid om hvad der ligger til grund for de ting der bliver gjort. I fortjener det sq ikke når i skaber jer sådan. Helt ærligt, det er gratis, hvis i betalte penge for det, kan jeg forstå den måde folk reagerede på, men efter som vi ALDRIG har krævet noget som helt for det tog i altid har kunnet download, så kan jeg ikke forstå den måde I skaber jer på over at det ikke har kunne hentes i et par måneder.
Hvis der er nogle der har lyst til at vende et par ord med mig via voice, så er mit mobilnummer 31223396, i er velkomne til at ringe, og jeg skal gerne forklare hvordan jeg føler det lige nu.
Med Venlig Hilsen
Thomas Hupfeldt
Der har brugt 4 år af sit liv på at opnå, at blive svinet til gang på gang..