Det står der desværre ikke, men mit bud vil være 3D Canvas. Oprindelig måske Gmax. Der står heller ikke noget i forum om den, men ud fra oplysninger, som han tidligere har skrevet, bliver mit gæt 3d Canvas
Not used 3dmax, but can use Gmax. Canvas is more straightforward and easier to use.
Tak for det! Det er ikke uvæsntligt, for som manden selv skriver, er 3D Canvas et mere simpelt program end gmax, så derfor kunne det mistænkes, at der var ting fra gmax, der ville gå galt ved en eksport til KRS via 3D Canvas.
Men lad os se hvad fremtiden bringer!
Bjarne
bl
Ekspert
Antal indlæg: 1111
Der var ingen Gmax objekter i KRS. Men jeg har hentet et, og vil prøve om jeg kan konvertere det til 3D canvas eller blender. Og jeg har absolut intet kendskab til 3D
Bab
Bab
Ekspert
Antal indlæg: 1577
Jeg hentede en Freeware version af 3D Canvas den anden dag. Jeg synes, det ser svært ud, at lave et 3D-objekt. Jeg har heller ikke lige kendskab til fremstilling af sådanne.
Dog følger jeg lidt med for at se, hvad KRS byder i den nærmeste fremtid.
Hej!
For at blande mig lidt i debatten, så står der i anvisningerne hvad man skal benytte for at kunne bygge en vogn eller en maskine, han anbefaler de ting som han selv har benyttet nemlig: 3D Studio Max 7 og 2D Texture Creation (Photoshop) det er nogle anvisninger jeg vil lægge mig bag øre og så forsøge mig frem til noget som evt. kan bruges, "For rigtige mænd gider altså ikke vente" og så må det altså briste eller bære.
carlove
Erfaren bruger
Antal indlæg: 594