Spottede det i Bl (Brønderslev). L 55 blev ledt ind i spor 1 hvor der gror ukrot. G 7550 det standsede jo ikke så det var mest sikker at det skulle komme gennem spor 2 da at det er farligt hvis et tog med høj fart susede over at skiftet skiftespor i fuldfart.
Ja men det er jo bedst at det kan komme hurtigt frem. L 55 skulle jo alligvel bremse op. Og detsuden deler spor 1 og 2 perron (i modsætning til en række anden stationer - feks. abv)
tbarasmussen skrev: Ja men det er jo bedst at det kan komme hurtigt frem. L 55 skulle jo alligvel bremse op. Og detsuden deler spor 1 og 2 perron (i modsætning til en række anden stationer - feks. abv)
Jeg tror vi har en fremtidig trafikdisponent her..
Thomas_
Ekspert
Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004 Alder: 43 Status:
Hmm hvis man nu kigger på de miljømæssige omstændigheder, er det da en klar fordel at godstoget får gennemkørsel, og L55 ville muligvis også blive forsinket i afgang fra Br hvis godstoget skulle køre ind i spor 1 med 40/60 km/t.