Var det så ikke på tide, at man fik lagt, nogen lokomotiver, passager, gods vogne, ruter ud, så man kunne downloade dem, jeg syntes den er lidt tynd ang. hvad man kan down loade i forhold til train-sim som desværre er lukket
Hej Nicolaj
Det er ikke bare sådan at kan kan lægge hvad man vil til download, der er noget der hedder copyright, og det SKAL overholdes.
Det er suverænt op til de personer der har bygget togene/ruterne eller hvad det nu er, at bestemme hvor eller hvornår udstyret er til download.
Læresætningen må vel også være at gemme det man har downloadet i tilfælde af geninstallation eller lignende. Jeg har altid gemt alt hvad jeg har hentet. Det fylder en del, men giver også sikkerhed for fremtiden, fx. som forårets ballade.
vandborg
Medlem
Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 11/4-2004 Bopæl: Albertslund/Stavreby Alder: 65 Status:
Er der nogle der har taget kontakt til DSB-Design team for at få dem til at lægge deres materiel ud her. Det må vel være i deres interesse at så mange som muligt bruger det materiel som de har lavet og lagt mange timer i. Jeg kan ikke fatte at man "bare" lukkede trains-sim.dk uden at havde et andet sted at lægge alle filerne.
Hej Bo
Det vides med sikkerhed at alt udstyr fra DSB DS vil komme til Dl igen. Udstyret vi være til downnload fra xxxxx samtidigt med at siden http://www.trainz4you.dk åbner.
Hmmm... Synes der er for meget TRAIZ over den nye side. Og det de skriver er, at de allernådigst vil smide det MSTS-hø ind på siden, nu vi mangler det allesammen snart. Og deres side vil så udkonkurrere denne bagefter.. Nå, sådan er der så meget MvH Kim