Jeg har installeret en aktivitet, men glemte at hente DSB S-tog gen. 2, så jeg prøvede at gå her ind for at hente den, men downloaden går altid i stå i starten, desuden downloader den også kun med ca. 1 KByte/sek, så hvis ikke den gik i stå havde det også gået ekstremt langtsomt.
Hvad kan problemet skyltes? Har prøvet med både Internet Explore og Mozzila Firefox.
Malle84
Medlem
Antal indlæg: 189
Jeg er skam logget ind, når jeg downloader. Desuden stopper den altid lige når den når op på 3%. Syntes at det lyder lidt mystisk. Ville det måske virke hvis jeg køber en VIP bruger? Tror nemlig det er pga at det er en så stor en fil, og med så lille en hastighed, at den hopper så hurtigt af.
Malle84
Medlem
Synes det lyder underligt det der...Sidder lige og prøver på normalt registreret hastighed (5kb/s) og nu har jeg da hentet 14% uden problemer, og den ligger på præcist 5 kb/s...
Jeg vil ikke afvise at det skulle være bedre på en VIP profil, men der har du i hvert fald ikke grænsen på båndbredden...
BlackChart
Ekspert
Antal indlæg: 3322
Nu er jeg så igang med at hente den fra en anden computer, og den er da kommet op på 7%, og henter med 4,71KByte/sek. Så det må være noget med min computer der er galt med. Ved bare ikke hvad.
Malle84
Medlem