Nogen der kan hjælpe lidt til med et tog?...Det hedder DSB AA 401 men jeg kan ikke finde det nogensteder. Jeg vil ikke ha nogen sender det i tilfælde af copyright. Men hvis det er tilgængeligt nogensteder på nettet er det fint nok
Med venlig hilsen
Ribergaard
ribergaard
Begynder
Antal indlæg: 3
Jeg mener det er en del af MS lyntoget, og så vidt jeg erindre var eneste sted at hente dette http://www.train-sim.dk hvilken jo som bekendt har været lukket i nogen tid...
BlackChart
Ekspert
Antal indlæg: 3322
MS-lyntoget er det som Frichs byggede i 3- og 4-vogns udgaver fra 1935, MA-lyntoget er den Danske udgave af det Tyske VT11, köbt (fra Deutz?) i begyndelsen af 60'erne.
Jörgen i Colorado
jorgenandersen
Erfaren bruger
Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004 Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA Alder: 77 Status:
har jo installeret aktiviteten "JulTog_DNord_Part3_NDK411" hvori den skal bruges... selvom det ikke helt står skrevet i readme filen. Men hvis bare jeg dog ku få fat i den....*græde*
ribergaard
Begynder
Antal indlæg: 3
Jeg har lige gået zip-filen igennem og der er lidt rod i den. Den indeholder 3 togmapper som hedder DSB AA401, DSB MS401 og DSB MS 403. Når man åbner mapperne hedder vognen i AA 401-mappen AA911. I de andre mapper følger vognenes navne mappernes. Derfor har vi ikke en vogn som hedder AA 401, men kun en der hedder AA 911. Det er der rodet opstår. Zip-filen er fra 28.juli 2002 og er på 873 kb. Den er som sagt copyright beskyttet så jeg kan desværre ikke sende den.
vandborg
Medlem
Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 11/4-2004 Bopæl: Albertslund/Stavreby Alder: 65 Status:
Tak for svaret. Jeg har både zip-filen og AA911-mappen, men Conbuilder kan ikke finde hverken AA410 eller AA911. Den finder godt nok både MS401 og MS403. Så jeg må vist ændre vaner og åbne Consist-editoren for at lave 4-vogns lyntoget.
Jörgen i Colorado
jorgenandersen
Erfaren bruger
Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004 Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA Alder: 77 Status: