Hej alle.
Jeg har købt ruten via download og har nu kørt en del på den. Først og fremmest vil jeg sige at den er utrolig flot lavet. Der er brugt fotorealistiske textures over det hele som er taget fra virkeligheden. Det sætter en ny standard for MSTS.
Samtidig har de lavet et system hvor toget bliver påført "slid og nedbrud" sådan at det skal på værksted. Så er man i stedet nødt til at bruge et andet tog. Hvis man ikke passer på sine tog og får dem servicet til tiden, ja så har man ikke noget at køre med. Værkstedsreperation tager realtime. Ruten startes for sig selv uden for MSTS hvor en del parametere kan sættes op. Ruten har også et fuldt anoceringsstystem.
Nu til et par minusser: Ruten kan ikke købes på CD udenfor Tyskland. Måske gennem Aerosoft, men jeg er ikke sikker. Ruten kan købes via download i hele verdenen. De har dog lavet et kopisikret system, sådan at du kun kan indstallere ruten på den PC hvorfra du har bestillt den. Du har ingen andre muligheder for at indstallere på andre maskiner. Tror mig - jeg har prøvet da jeg bestilte den hjem via min bærbare, da jeg ikke kunne komme ind via min stationære. Hvis jeg prøver at indstallere på denne, får man meddelelsen "Forkert maskine". Man kan hellere ikke kopiere over fra en maskine hvor ruten er indstalleret.
Alt i alt. Rigtig flot rute, MEN HUSK DEN RIGTIGE MASKINE!! Her er lige et link til download:
http://www.tml-studios.de/