Hejsa
meeeeen er det ikke lidt trist at skulle skiftet toget med hånden, fremfor blot at kører det frem fra den skjulte banegård
Dette er også menigen eller delvis. Banen skal bygges op i flere etager om man vil kalde det sådan eller led/dele.
Aller nederst skal den skjulte Banegård eller rangerings banerne ligge, og der vil blive plads til et ydergående dobbelspor hele vejen rundt, skal lige nævne at banen vil blive bygget op i U form. Men da der ikke er baner nok for neden, som vil bestå af 3 spor m. plads i hver til 6 vogne samt maskine og 2 spor m. plads til 4 vogne samt maskine, og 3 spor til godstog, samt et gennemgående spor dertil man ønsker det, derfor vil der i en højere etage være en drejeskive med remiser til 15 maskiner under tag, samt 6 maskiner i det fri.
Banegården får 4 spor samt en lokalbane, som ved hjælp af karuseller vil stige til højere etage for til sidst at ende oppe ved en station for så at returnere igen.
Så hvad angår plads til maskinerne så er det ingen problem, jeg kan have endda nogle flere.
Problemet bliver nok med huse og øvrige pynt, men det må man se på, når den tid kommer. Lige iøvrigt er jeg ved at samle skinner af de typer der skal til, og så for at gøre dem både elektrisk og digitalt - signaler - køremaster og tråde, og først når jeg har det meste, ihvertfald det som skal dække det nederste lag, bliver det sat op. Det ville være dumt at plante skinner og sporskifter, for at tage dem op senere, for at sætte ting under dem, og så igen placere dem.
Jeg kan da lige vedlægge nogle foto af de forskellige lag på banen som den vil komme til at se ud.