Hobby og hobby.... nu er det jo sådan at en hobby tilsyneladende ikke bliver defineret ens fra person til person.
Ja MSTS er da også en hobby for mig, men derfor gider jeg stadigvæk ikke at bøvle med noget som i princippet kan være bøvlefrit. Synes til dels at det kan være okay, at der skal installeres lidt ekstra for at få en fed lyd eller et cab. Men når tingene eksempelvis så ikke lige fremgår af readmefilen, står jeg af.
Har det sådan, at når jeg har installeret det beskrevne materiel, og derefter installerer aktiviteten, SKAL det saftsuseme virke første gang. Al det efterinstallation jeg alt for ofte oplever, ligger udenfor min tolerancetærskel - muligt at den er lidt lav. Og så sker der altså det, at jeg dropper pågældende aktivitet.
Og Caa, det har altså intet med downloadhastighed at gøre, da jeg har en udmærket 8 Mbit linie som godt kan hente sagerne på tålelig kort tid.
Vi har bare forskellig holdning til tingene, og det skal der også være plads til.
Iøvrigt glædeligt at høre, at en dansk MSTS side er begyndt at pakke tingene sammen til én færdig enhed. Så kan jeg/vi jo bare håbe at andre følger efter.
Og kan tilslutte mig spændingen vedr. den ny simulator - det kan jo kun blive bedre faktisk ifht MSTS.