KimEast skrev: Hej Kim S. : ALTSÅ! Det er ikke en patch den til DK2000F. - Derfor kan du ikke både ha DK2000F og en UPDATE et andet sted. UPDATE versionen ER hele ruten, der er rettet version! Derfor SKAL man slette den gamle før man installerer den nye. Og install-batch (den med billedet af Lillebæltsbroen) sætter den nye DK2000F det rigtige sted hen. MEDMINDRE man manuelt ændrer på hvor man vil have sine ting installeret!!
NÃ¥ KimE hej.
Selv ALTSÅ. Jeg er sgu godt klar over, hvad jeg laver og jeg kan også pakke med QSetup, men der
er en eller anden i Jeres Team, der har glemt at putte mappen DK2000 i en ROUTES mappe i den
version, der ligger på Erichs site.
Jeg ved også godt, hvordan man køre en Bat fil, men det hjælper jo ikke ret meget, når QSetup installere
DK2000 i roden af Train Simulator, vel?
Yder mere blev DK2000 installeret på en nyinstallation af MSTS, så gamle installationer af DK2000F, var
derfor ikke til stede.
Lige til sidst. Jeg kunne næsten tænke mig til, at DK2000F og DK2000F Updated, ikke er helt den samme.
Havde det ikke været på sin plads, hvis man et eller andet sted havde skrevet noget om, at tidligere
versioner af DK2000F skulle slettes inden installation af denne, hvis de ikke kunne snakke sammen, men hva'.
Til allersidst. Nej det gør den ikke. Det den gør er, at lede i registreringsdatabasen efter den path der høre til
Train Simulator og så installere efter den. Den fremgangsmåde er den helt rigtige, for så er det til at finde ud
af, selv for tosser som mig, men når så QSetupen ikke er pakket rigtigt, så går det galt.
Det var såment det og kun det, min tråd handlede om, ikke andet, at QSetup manglede en mappe ved navn
ROUTES i den version, jeg downloadede fra Erichs site.
carlove skrev: Hejsa !
Hvordan opstår alle de problemer med DK2000F.
:roll: :roll:
( Redaktionen har beskåret citatet
)
Det skyldes måske, at der er flere forskellige udgaver til DL, for QSetup er endnu ikke så avanceret, at den
kan fjerne mapper selv.