Hej til Alle KRS folk.
Er der nogen af Jer der har pøvet at opsætte Tyske signaler på en hjemmestrikket rute ? Nå ikke ? Så har i noget at glæde jer til. For det første er signalnavnene næsten intetsigende
Ind + ud + blok-signaler ser ens ud, altså lige bortset fra Ranger og forsignaler, de er da i det mindste til at kende. Både I og U-signalerne har op til 6 funktioner indbygget, hvor man kan linke hver funktion til et bestemt spor, og dette er ikke lige sådan til at gennemskue. Men man lærer det jo nok en dag. ( KimE du bliver totalt langhåret af det her
) Til gengæld, når man har øvet sig lidt, så er sporeditoren nok den nemmeste jeg har prøvet at arbejde med, den gør stort set hvad jeg beder den om, selve landskabs editoren arbejder lidt trægt, og mangler efter min bedste overbevisning et par småting fra den fra MSTS som sagtens kunne genbruges her ( Her mener jeg manuel indstilling af højde for et bestemt punkt ( Område ) Men alt ialt tegner KRS sig til at blive en god simulator som man kan få mange timer til at gå med.