Screenx skrev: Håber I vil hjælpe mig, for jeg kan ikke vente til at komme i gang igen
Jeg vil ikke gå i detaljer, for der er som nævnt nogle vejledninger som du kan hente her på sitet, men...
1: Først installeres de ruter som du ønsker at køre på. Husk eventuelt nødvendigt tilbehør, så du skal læse README eller hvad beskrivelse der nu følger med til ruten.
Når du har gjort det, så test at det virker ved at køre en "Explore route"
2: Hvis du henter aktiviteter, så skal du være sikker på at du også får alt det materiel der hører til. Læs aktivitetets README og MATERIELLISTE og hvad der ellers er af dokumentation til aktiviteten.
3: Materiel... Uanset om deu selv bygger en aktivitet eller kører en som du har downloadet, så skal du bruge noget materiel. Husk at læse README og hvad der ellers er af dokumentation til materielle, for ellers ved du ikke om du skal bruge andet - f.eks. Sound og Cabs.
Generel!:
Læs altid dokumentationen. I modsætning til købe-software, hvor meget af dokumentationen går på ansvarsfraskrivelse, så er dokumentationen til ruter, materiel og aktiviteter helt nødvendig læsning. Vi der laver disse ting gider ikke skrive en masse som ikke har nogen betydning, så du kan derfor gå ud fra at hvis der er skrevet noget, så er det fordi det er helt nødvendigt at følge det skrevne.