Hejsa...
Ja så skete det igen, troede ellers at jeg havde prøvet det meste med MSTS....meeen nej :cry:
Jeg er en af dem der kører mange aktiviteter og har derfor både DK 2000 D, DK 2000 F ofg DK 2000H installeret og indtil nu uden problemer...
Har så i dag prøvet at installere ovenstående aktivitet sammen med RE 1232, en aktivitet af samme aktivitetsbygger og får en mærkelig fejl.
Jeg pakker den ud i den rigtige mappe (DK 2000H aktiviteter), men får flg. meddelse .: the installed track database for this route is version 7393, this activity was built on version 9949. Har før fået en sådan meddelse men fortsat og uden problemer kunnet installere aktiviteten...
Nu kommer det sjove
Det ser ud som aktiviteten bliver pakket rigitgt ud, den ligger i den rigtige mappe (DK 2000H aktiviteter), meeen når jeg prøver at åbne den via Trains Store (efter at have gendannet alle filer) kan jeg ikke finde den i DK 2000 H NÆ NÆ den har lagt sig i DK 2000 F. Men kun i Train Store
Er der en der har en idé om hvad der sker.... Troede ellers at jeg var ved at have tjek på det her med MSTS. :cry:
På forhånd tak for hjælpen.