ThomasH skrev: Ja det mener jeg jo så ikke.. hvilket var den overvejende årsag til at jeg stoppede med at lave tog i sin tid.
Jeg vil sige det sådan, at hvis jeg skal bruge noget bestemt for at kunne lave en aktivitet så korrekt som muligt, og jeg derfor er nødt til at vælge noget der bare ligner forde det helt rigtige ikke eksisterer, jamen så må jeg jo gøre det. Alternativet er jo at aktiviteten slet ikke bliver lavet, og hvis det kun er et enkelt tog ud af de 20-30 tog jeg ofte bruger, så vil jeg kunne leve med det.
Der skal dog ikke herske nogen som helst tvivl om, at i det øjeblik at der så kommer en korrekt udgave, så vil den også blive brugt, for selvfølgelig skal det være korrekt, hvis det overhovedet er muligt.
Så derfor er det da synd at du er stoppet med at lave tog. Det er jo bl.a. derfor at vi andre er nødt til at bruge noget skod...
Så ud fra det, så kan man sige, at det her bider sig selv i halen: Du vil ikke lave tog i korrekte udgaver, så derfor er vi nødt til at bruge noget der bare ligner. Med andre ord, så er det din skyld at der på MSTS kører en masse rundt som kun ligner
- det er vel egentlig ret tankevækkende...