egon.weber skrev: Ok Tak for svaret.
Håber de får fingrene ud af gaskanalen, og får lavet den side, jeg har min klar indenfor 1 uge, har brugt tdc, helt gratis, som privatbruger!
Hilsen
Egon
Nu ved jeg ikke med dig, men vi har ikke hel dagen til at sidde og lave hjemmeside og tog i ! Som du selv siger i en anden tråd, så er det en leg/hobby og derfor bliver der lavet noget når man har tid eller lyst !
egon.weber skrev: De er da bindegale, med deres beskyttelse af oprettigheder!
Når jeg får lavet egen hjemmeside, begynder jeg at bygge aktiviteter. Bliver jeg bedre til det, laver jeg nok om på noget materiale, så det osse kan hentes, gratis, for mig er det en leg/hobby, skal ikke tjene på det!
Venlig hilsen
Egon
Det er simpelthen så dejligt at blive kaldt bindegal !
Sådan nogle udtalelser der, det får os til at vente endnu 14 dage med at lægge togene op til download !
Jeg kan ikke se hvorfor vi er bindegale ! Der er ingen steder vores tog kan ligge til download på den gamle t-s.dk, da den server de lå på er taget ned, og før de bliver lagt op igen, skal der skrives nye read me filer og de skal pakkes i EXE filer !
Desuden så har vi heller ikke tjent en rød reje på det her, tvært imod, det har været en udgift !
Så ærligt talt, bare fordi det ikke lige går efter din vilje, så behøver du da ikke svine os til !! Hvis det ikke havde for os, så havde du slet ikke haft nogen vogn !
Med Venlig Hilsen
Thomas H.