Så svære er de nu heller ikke. Jeg har ikke selv lagt mange meter spor, men har kørt 1000'vis af km på dem. Hvis man bruger de hjælpemidler der findes, så er det faktisk ganske let at komme videre.
1. Der er manualer med i spillet. De hjælper med det mest basale.
2. SÃ¥ er der RW's Wikipedia:
http://www.railsimdownloads.com/wiki/...-index.php . Den giver svar på stort set det meste.
3. Og så er der som sagt muligheden for at spørge. Jeg tror at størstedelen af dem som ejer RS/RW er bruger. Ikke byggere.
4. Og ikke mindst. Prøv prøv og prøv igen. Rigtig meget kan lade sig gøre med lidt øvelse.
Det kan godt være, at du havde forventet svar fra flere. Men generelt er der meget lidt hjælp til simulatorer pt. Både MSTS og RW. Jeg selv læser kun fora. Har ikke haft RW startet i længere tid. Det samme med Erich. Efter at have brugt næsten 3 år på bygning af DK2000 A-C, og det har været meget koncenteret dag efter dag, så er det tid til en pause. Jeg er sikker på, at der på et tidspunkt kommer en version D, men lysten skal lige tilbage. Og det er kun lykkes at lave Dk2000C, ved at vi har prøvet igen og igen. Rettet sporstykker og skubbet et signal, eller lagt en hel ny strækning.
Du har arbejdet med RW i 2-3 dage nu. Det er lidt for tidligt, at sige, om det er svært eller ej. Man kan som sagt rigtig meget, og bare at finde rundt i menuerne, lærer man knap nok på 2-3 dage. Jeg tror heller ikke, at du var ekspert i MSTS på 3 dage
Bab